Förmiddagslöpning

Nu på Ser inte ut som jag tog ut mig alldelesförmiddagen har jag varit ut och sprungit en sväng. Körde ungefär samma koncept som sist. Gå 8 stolpar och springa 4 men det blev att jag sprang lite som jag orkade för att sen gå 8. Eftersom jag sprang samma runda som sist men kortade tiden med ca 56 sekunder/km så sprang jag lite mer idag än vad jag gjorde senast. En skön runda men vädret är lite mulet idag och det kändes grått efter gårdagens fantastiska sol. Det blev en runda på 3,2 km som jag sprang på 29 min. Efter det så körde jag lite styrka med bland annat lite armhävningar och plankan.

//Linda

Kommentera

