Torsdag

Idag är det åter igen en fantastisk dag ute. Lagom varmt och soligt så jag sitter på balkongen och bara njuter. Funderar på hur vi ska ordna till det här på balkongen så det blir mysigt. Minis däremot sover och är inte riktigt pigg och glad som hon brukar vara. Hon fick två vaccinationer igår och jag tror det är en reaktion på dem. Hon fick en Alvedon för en liten stund sen och sover nu så jag hoppas hon är piggare senare när hon vaknat. Nu hör jag att hon vaknat så det är bäst jag går in till henne 🙂

//Linda

Kommentera

