En litet troll i trassligt hår

En av dom första gångerna jag sov hos Fredrik och fick äran att äta frukost med honom och en då åttaårig Jess så kom mitt hår upp i samtalet.  När vi sitter där och äter frukost så berättar Jess att hon tycker att jag ser ut som ett troll med mitt hår. Vad kan man säga, barn är ärliga och säger precis vad dom tänker 🙂 Mitt hår har faktiskt en förmåga att stå åt precis alla håll och kanter när jag vaknar. Vi har i alla fall skrattat gott åt detta många gånger efter.

Nu kan jag presentera ett nytt litet troll i familjen

Vad händer där borta

Vad händer där borta måntro

.Nä där var det något spännande

Nä här var det mer spännande

Bäst att hålla tungan rätt i munnen

Bäst att hålla tungan rätt i munnen istället

Kommentera

