Träningssammanfattning April

Jag tränade inte riktigt så mycket som jag hade tänkt mig under April. Men så startade månaden med att jag gjorde illa min vad och vilade under ca tio dagar. Sen har jag varit ut och rest ganska mycket under månaden. Där kan jag faktiskt känna mig lite stolt över att jag tog med mina löparskor och tog mig ut att springa. Tidigare har jag varit bekväm och inte tagit med mig löparskor när jag är borta hemifrån. Jag tror att månadens bästa var mitt cykelpass i lördags. Fantastiskt väder och så skoj det var.

Träningssammanfattning April:

  • Löpning, 2:02:39 tim och 15,6 km
  • Cykel 00:58:00 tim och 16 km
  • Övrigt 00:30:00 tim

Total tid blev det 03:30:39 timmars träning och ingen ökning av träning som jag ville. Däremot har jag bättrat på min km-tid sen förra månaden.

//Linda

Kommentera

