En kall och badig tisdag

Idag har vi varit på badet som vi brukar på tisdagar. Fortfarande lika mysigt och jag tror Minis tycker om det. Svårt att fråga men med de glädjetjut hon kom med, så tror jag det. Dagens övningar utgick från att jag skulle låta Minis dyka under och släppa taget om henne lite. Vi dök under vattnet och det gick bra men jag vågade aldrig släppa taget om henne. Den andra övningen som vi skulle göra var att dyka under vattnet från ett av trappsteg och sen ta sig tillbaka. Då blev det lite högre höjd så bebisarna hann se vattnet innan dom dök i. Det gick jättebra. Vi kan nu anmäla oss till nästa kurs om vi vill. Jag funderar på saken men har inte bestämt mig än. Efter badet så däckade Minis och sov hela vägen hem, ur vagnen och in i lägenheten ända till sin egen säng. Hon sov ända till kl tre. Även jag har hunnit sova en stund. Det verkar som hon har tänkt fortsätta sova lite.

Under eftermiddagen har jag som sagt sovit en stund men sen har jag latat framför datorn och sett lite serier. Det är kallt och regnigt så det känns inte speciellt lockande att gå ut. Det var ju sommar nyss och nu när jag har plockat fram lite mer vår/sommarkläder så försvinner värmen. Kom tillbaka snabbt snälla…

Kommentera

