Tidig morgon

Idag fick jag ställa väckarklockan för första gången på länge. Klockan sju klev vi upp och jag var jättetrött. Annars kliver jag upp sju var och varannan dag men bara för att man satt klockan och inte vaknar av sig själv så är det jobbigare att kliva upp. Vi har nämligen varit och lämnat bilen på service nu på morgonen. Den har blivit lite trögstyrd och jag tror servon har lagt av. Nu väntar jag med fasa på att dom ska ringar och berätta vad det är eller vad det kommer att kosta. Hoppas att det inte blir alltför kostsamt. När vi lämnat bilen så passade vi på att ta en morgonpromenad. Det är skönt ute idag så vi gick bort mot Gryta och sen ner vid Skallberget innan vi gick hemåt.

Kommentera

