Cykelkväll

Ikväll fick det bli en tur med min mtb som träning. Jag kikade på kartan innan jag gav mig ut men någonstans hamnade jag fel. Det är inte så lätt att hitta alla gånger när man ny i stan. Jag tror jag fick vända två gånger på rundan för att hitta någonstans som var trevligt att cykla. En timmes cykling blev det i alla fall och på vägen hittade jag ett till utomhus-gym som Västerås har. Det här låg vid en kyrka. Ett bra utflyktsmål att ta sig till här framöver. Det gick i alla fall bra för några stigar har jag cyklat på och hem hittade jag också.

Kommentera

