Måndag

Idag började dagen med en tråkig upptäckt. Fredriks gamla cykel var borta när han skulle till jobbet. Den stod parkerad här utanför och inte inne i cykelrummet. Men du tjyven, cykeln var inne på sista andningen och jag hoppas den brakar ihop när du sätter dig på den…

Annars har det regnat från och till hela morgonen, just nu har solen kommit fram men det kommer regna mer. Vi har bilen fylld med kartongen och annat skräp som jag och Minis ska iväg med lite senare.

Grötätandet börjar gå bättre, speciellt när Minis håller skeden själv. I morse resulterade det i en dusch efter gröten 🙂 Behövde inte sanera området runt grötätandet i alla fall.

Och sist men inte minst, jag är glad för jag väger nu mindre än vad jag gjorde på inskrivningen på MVC. Wooho alla mina gravidkilon är numera officiellt borta på ganska exakt 6 månader.

//Linda

Kommentera

