Äggsallad

När jag var hemma i Umeå sist var jag till en kompis och åt lunch. Hon bjöd på en liknande sallad som denna och det var så fantastiskt gott att det har blivit en liten favoritlunch nu när jag är hemma på dagarna. Man tar i alla fall lite av det man har hemma. Den här gången valde jag att ha sallad, tomater, rödlök, avokado och cashewnötter i min. Sedan toppar jag salladen med äggröra och stekt halloumi. Det gör salladen salt och god. Annars fungerar det finfint med vanlig fetaost om man hellre vill ha det. Den här salladen kan jag verkligen rekommendera. Tack Stina för ett gott recept 🙂

//Linda

En reaktion på ”Äggsallad

Kommentera

