Barnvagnsjogg

Idag blev det en kort runda på 30 minuters löpning med löpvagnen. Det kommer att ta ett tag innan jag har vant mig med att springa med vagn. Men det gick lättare denna gång. Solen skiner och det var ett fantastiskt väder ute och det har ännu inte hunnit bli för varmt. Jag hade egentligen tänkt springa igår men hade ganska ont under foten dagen efter Vårruset. Igår kände jag inget i foten men det fick bli en extra vilodag. Det är bättre i foten i alla fall än mot vad det har varit. Att ha varit gravid verkar ha slitit på min kropp, jag har helt plötsligt alla möjliga krämpor och stelhet som jag aldrig känt av tidigare. Tror att en del av detta är knytet till vikten och nu när jag börjar närma mig normalvikt så känns det bättre och bättre. Självklart har det även att göra med överansträngning också och av den anledningen är jag försiktig med att öka.

//Linda

Kommentera

