Tisdag

Hade i vanlig ordning storslagna planer för dagen 😉 Jag skulle måla klart i köket, plocka undan all tvätt, hinna ut på lite löpning innan middagsfix och kvällsmys. Men så blev inte fallet. Hade väldigt ont i mitt ena bröst och känner mig som om jag är på väg att bli sjuk. Misstänker starkt mjölkstockning efter att ha suttit i drag i går kväll. Så här i efterhand känner jag att det hade nog varit bra om jag tog på mig en tröja istället för att frysa. Minis har sovit väldigt gott under natten och inte ammat så mycket. Vilket typiskt nog (det kändes gott att få sova) är en bidragande orsak. Nu efter lite egenbehandling känns det lite bättre i bröstet och sovit har både jag och Minis gjort nu under eftermiddagen. Men ingenting annat har blivit gjort… pust

//Linda

Kommentera

