Fredagsmys

Då Fredrik är och hämtar Jess och dom kommer inte hem förrän sent. Så jag och Minis har kvällen för oss själva. Det fick då bli en promenad ner mot stan för att hyra en film (eller 3). Nu väntar jag bara på att Minis ska sova så jag kan börja se Änglagård. Jag gillade dom första filmerna så jag känner att jag vill se denna även om jag inte har så höga förväntningar. En bra film att passa på att se själv 🙂 Lite godis och mys framför TV:n ikväll. Minis verkar för tillfället inte alls trött utan är i sitt allra charmigaste jag.

Kommentera

