Dåligt morgongnäll

Idag är det Stockholm maraton och tusentals löpare är nu mer eller mindre redo för en riktig utmaning. Närmare 15 000 räknar man med och jag tror vädret för detta år är riktigt bra. Själv är jag i skrivande stund rätt så glad att jag inte är en av dom som är startklara även om jag varje år blir lite peppad och sugen på att delta. Har haft en riktigt dålig natt och har knappt sovit alls. Klockan 7 klev Fredrik upp med Minis och då fick jag sova i 2 timmar till. Välbehövligt 🙂 Men jag känner mig fortfarande mest manglad och upp och ner hängd. Det känns som att Minis är svårövertalad. Att äta mer sällan än varje till varannan timme verkar inte vara hennes melodi. Nu får vi i alla fall pannkakor till frukost, en lite tröst…

Här är i alla fall en som är pigg och glad idag 🙂

Sen måste jag bara avsluta med att önska alla maratonlöpare lycka till idag 🙂

//Linda

2 reaktioner på ”Dåligt morgongnäll

    1. Jo jag läste det sen. Ångrar att vi inte drog til stockholm den helgen 🙂 Det var en av nordens största loppisar på söndan oxå. En helg i min smak… Hoppas helgen var bra för er 🙂

Kommentera

