Hemma igen

Då var vi hemma i Västerås igen efter några dagar i Umeå. Det är som vanligt skoj att vara där uppe och träffa alla som man saknar när man är här nere. Det är bara synd att man inte hinner mera. Jag tycker att jag hinner inte med att träffa alla som jag vill men med bara några få dagar så hinner man inte mer. Jag hade förhoppningen att få se ett alldeles nytt litet underverk också i helgen men det blev inte så. Men vi hann umgås med familjen, grilla vid havet och på Nydala, träffa goa vänner och även lite shopping hanns med. Resan hem blev toklång, men så kan det gå om man kommer på att man ska åka förbi Borlänge för god Thai-mat. Och den var god 🙂 Och resan hade nog gått fortare om dom inte bestämt sig för att bygga om alla vägar.

Denna utsikt hade jag på mina morgon löpturerEn trevlig kväll ute vid havet hos syrranDet är få saker som är så rogivande som att kika ut över havetJag var såklart med 🙂Två av mina favoritpersoner

Kommentera

