Varannan dag

Det är något varannan dag över det hela. Igår var en bra dag för Mini och idag är en mindre bra dag. Idag har hon varit så trött och tjurig hela eftermiddagen. Jag la mig ner i sängen med henne för att hon skulle somna men icket. Jag fick bara ont i öronen och vi fick kliva upp igen. Där skulle hon sitta men det var inte bra det heller eftersom hon inte orkar riktigt. Nu har hon i alla fall efter lite om och men äntligen somnat. Hoppas hon sover en stund nu för det behöver hon, mitt lilla pyre…

Förresten så är jag dagvill, jag skrev häromdagen att vi skulle på BVC idag. Det var nästa torsdag och inte denna. Får vänta ytterligare en vecka på vikt och längd.

//Linda

En reaktion på ”Varannan dag

  1. Inger

    Hej.
    Vad duktig Minis ser ut att ha blivit.
    Idag har vi haft en fantastisk dag, varmt och skönt .
    I morgon skall vi på kalas till Emma, därför är vi kvar i staan.

    HÄLSNINGAR OCH KRAM FRÅN MOR OCH FAR

Kommentera

