Spark i baken

Jag måste ge mig en spark i baken för att uppdateringarna har varit så få den senaste tiden. Men nu är semestern över för vår del och då blir det lite mer tid vid datorn igen. J har dragit vidare till mamma med familj för att fortsätta sommarlovet och F har börjat jobba igen. Det har varit en av dom bättre tidiga sommarsemestrar som jag haft eftersom vi har haft fint och varmt väder nästan hela tiden. Nu är det kallare ute och jag hoppas att sommarvärmen vill komma tillbaka. Det är för tidigt för att sommaren ska vara över redan nu.

Lite uppdateringar då:

  • Köket är inte klart ännu, det har varit för varmt och fint väder för att jobba inne med det. Men lite blir gjort nästan (eller i alla fall då och då) varje vardag. Ska nu måla fönsterväggen ett varv till.
  • Träningen har legat på latsidan hela semestern efter en förkylning, men lite har jag faktiskt sprungit (väldigt lite).
  • Mini äter fortfarande ofta och gärna nätterna igenom.Hon sover nästan uteslutande i vår säng numera för att jag ska få så mycket sömn som möjligt.
  • Nya glasögon blev det. Nämligen de på bilden.image
Kommentera

