En grå fredag

Så här såg det ut när vi vaknade i morse. Himlen hade öppnat sig och regnet fullständigt öste ner. Vi låg kvar i sängen en stund och lyssnade till åskan innan vi klev upp. En ganska så grå fredag med andra ord. Hittills har jag roat mig med att beta av saker på min ”att göra” lista.

Jag har målat klart den tredje väggen i köket. Nu ska vi bara slipa och spackla den sista väggen och måla den… pust 🙂 Men ska jag hinna med Minis och annat också så blir det bara lite gjort åt gången. Sen har jag städat hela lägenheten och jag ska nu packa för helgen. Vi drar nämligen till Viken i helgen vädret till trots. Lite småsaker däremellan har jag också hunnit med att göra så listan är snart avbetad. Mini har passat på att undersöka delar av vår lägenhet. Just nu undersöker hon benen till sin stol och blir lite frustrerad över att hon inte kan flytta dom som hon vill.

Trevlig helg på er alla

//Linda

2 reaktioner på ”En grå fredag

  1. Agneta

    Mysigt för er att dra iväg några dar:-)Sakta men säkert går d ju framåt m köket också, som sagt du har ju andra saker att göra också.
    Kram från ett soligt Bjensjö ❤

Kommentera

