Pust och stön

Den här dagen startade redan kl fem i morse när en liten vaknade och inte ville somna om, och sen har den gått i en rasande fart. Men om vi hunnit så mycket det vet jag inte. Det tar tid att hinna med både en liten och allt annat som man ska göra. Vet inte hur man ska hinna med att jobba längre fram. Men det är klart får man bara sova några timmar med en massa uppvak mellan så blir man inte så effektiv. Idag blev det den obligatoriska veckohandlingen sen blev det vila för både mig och Mini. Det är skönt att krypa ner och mysa en stund mitt pä dagen tillsammans. Kvällen har jag ägnat till att uppdatera min cv och personliga brev. Det börjar vara dags att söka jobb nu. Jag har redan hittat några intressanta men dom tänker jag vara tyst om. Eller i alla fall tyst tills jag har något att berätta. Nu blir det te och lite True Blood 🙂
//Linda

Kommentera

