Torsdag

image

Idag har återigen gått i en hiskelig fart. Förmiddagen ägnade jag mig åt förrådsletande medan Mini protesterade. Förrådsgolvet är inte så skoj att vara på trots mysig filt. Själv letade jag mig svettig efter några betyg som av någon anledning inte blev nerpackade med övriga betyg och intyg. Efter det så var vi ner på stan för att möta F innan jag åkte iväg för en anställningsintervju. Jag var en av 6 kallade för den anställningen. Vad blir det, 16 % chans till jobbet. Då är det en vecka kvar för annonsen på platsbanken. Oddsen på min sida helt enkelt 😉 Det är lugnt, jobbet går nog till någon annan. Så här i efterhand måste jag nog ta mig själv en funderare om jag vill jobbet eller inte. Man behöver ibland tänka igenom om man vill hoppa på detta tåg eller om man vill åka med ett annat istället. Ibland behöver man veta mellanstationerna först innan man bestämmer sig. Efter intervjun så åkte jag hem och vi alla gick på ekollonjakt 🙂 Vi har bestämt oss för att en ek i Viken skulle vara trevligt. Så det är väl klart man kan odla en egen. Mini fick inviga stövlarna som jag köpte igår. Coola va 🙂 Men det här med skor är svårare än vad man tror, speciellt med stövlar som inte riktigt vill sitta kvar på fötterna.

Kommentera

