Äntligen Fredag

Äntligen Fredag 🙂 Fast den här veckan har gått superdupersnabbt. Idag kommer Jess och jag har laddat med lite god mat ikväll samt att jag tror jag ska baka en kladdkaka att gotta oss med senare. Så jag och Mini har redan tagit en tur till affären men eftersom jag skriver en handlingslapp som jag inte läser eller rättare sagt jag försöker läsa men läser bara bitvis. Så måste vi fara och handla en gång till. Vad kan jag säga, jag kikade på handlingslappen flera gången men ändå glömde jag att handla 5 av 15 produkter. Bra jobbat Linda 🙂 Fast jag hade den lilla hjälpredan med som tappade både paprika och sallad ur vagnen och som vi fick gå tillbaka och hämta. Men idag gör det inget att vi får gå och handla flera gånger. Vädret är strålande och solen skiner. Men först en lite lur kanske.

Kommentera

