Fotoutmaning

Nu har jag hittat en blogg som jag kommer att haka på. Det är Fotosöndag och där har man ett tema som fotoutmaning varje vecka. Meningen är att man ska fota en bild av veckans tema och sedan lägga upp den på flickr. Bilderna kommer även finnas på Fotosöndags hemsida. Självklart kommer min bild finnas även här. Det kändes som en rolig sak att vara med på. Min tanke blir att det ger en möjlighet att kanske lära mig mer och utvecklas i mitt fotograferande.

Temat för denna vecka är ”heligt” och jag har funderat lite på vad min tolkning av temat skulle kunna vara. Men jag har en plan på vad jag skulle kunna fota. Eller rättare sagt så har jag faktiskt två olika idéer. Vad det blir och om jag lyckats får ni se på söndag.


2 reaktioner på ”Fotoutmaning

Kommentera

