Trevlig helg

Det har varit minst lika varmt idag som igår. Tänk att det var bara en vecka sen som jag tog en promenad ner på stan. Då funderade jag på varför jag hade glömt att ta med mig mössa och vantar för jag frös. Idag har jag haft linne på mig.

Idag har vi varit på en fotoexpedition och exprimenterat med en motljus och blixt samt HDR-bilder. Men då datorn segar orkar jag inte ladda upp en bild idag. Det får helt enkelt bli en annan dag.

En stor dag har det varit för idag ställde sig Mini upp själv för första gången. Hon passade på i sin säng men sen har hon fortsatt försöka lite under dagen utan att lyckats. Men det går så snabbt så har hon kommit på det med 🙂

Ändrade mig, här kommer en bild från idag i alla fall

Nu ska vi passa på att fredagsmysa lite så trevlig helg till er alla.

2 reaktioner på ”Trevlig helg

Kommentera

