Helglyx

image

För två år sedan var vi och reste runt i Singapore och Malaysia. En av dom bästa sakerna med att resa är att äta den goda maten. Nu trodde ni att jag skulle prata om den goda lokala maten men det tänker jag inte. Jag tänker prata om MCD. En morgon i Kuala Lumpur så hamnade vi där för frukost. Om jag minns rätt så kom vi med tåg från Georgetown och var på centralstation. Jag åt amerikanska pannkakor med lönnsirap på. Det var så gott 🙂

Idag unnade vi oss lite helglyx och for på MCD för frukost. Jag ville ha pannkakor och det blev vanliga pannkakor med jordgubbssylt. Gott men inte så goda som dom amerikanska pannkakorna. Lite besviken måste jag säga att jag blev. Varför försvenska på detta vis… Men jag blev definivt sugen på en resa igen. Lustigt hur ett besök på MCD kan trigga igång reslusten igen 🙂

Kommentera

