Onsdag

Den här bilden tog jag häromdagen när vi var på promenad. Värmen som vi haft den senaste tiden har fått blommorna att börja blomma igen. Visst var den fin. Just nu sitter jag och njuter av lugnet. Mini sover och F är på kurs. Ok, jag är lite uttråkad. Har varit själv med Mini hela dagen utan någon annan att prata med… Men vi har haft en bra dag med en mycket glad liten Mini. Alldeles strax börjar säsongsstarten av både Arga Snickaren (ger möjlighet till att förfäras över hur andra har det 😉 ) och sen Grey’s Anatomy. Ska sätta igång lite te och bara softa och njuta av lite tv-underhållning.

En ny fotoutmaning är på gång. Den här gången handlar temat om säkerhet. Hmm… kändes som ett svårt tema för hur gör man det till en rolig bild. Jag har en tanke om vad jag ska ta för bild men vet inte om den blir lite tråkig. Vi får se, jag kanske kommer på något annat. Resultatet får ni i alla fall se på söndag.

Kommentera

