Loppishelg

Ojojoj, vilken helg det har varit 🙂 Jag hann tyvärr inte sitta något vid datorn och uppdatera varken i fredags eller i lördags och igår orkade jag inte. I fredags åkte vi upp till Umeå och hela dagen gick åt till att packa, handla och fixa. Sen körde vi upp och det tar ju sin lilla tid. Vi fick premiäråka den nya E4 sträckningen vid Iggesund som har öppnat. Gick fint och snabbt jämfört med innan. Me like… Hela resan gick superfint men det kan ju vara för att F körde och jag satt bak och sov.

I lördags var jag på barnloppis och fyndade ordentligt. Det blev en vinteroverall, några byxor, tröjor och bodysar till Mini samt en massa leksaker. Hade nog kunnat handla hur mycket som helst. Det fanns så mycket fint men det blev fika istället för ett andra varv. Det är lite synd att det inte finns samma typ av barnloppisutbud i Västerås som det finns här i Umeå. På kvällen kom syster med familj och åt middag för att fira min kommande födelsedag. Mycket trevligt var det 🙂

Igår passade vi på att gå på två till loppisar men det blev inte så mycket mer fynd… Så helgen i Umeå blev en riktig loppishelg. Men jag gillar loppisar så det är ju helt perfekt 🙂

Mini med några av de leksaker jag hittade på loppisen

Kommentera

