Fredag idag :-

Fredag idag 🙂 Woohoo

Idag ska vi göra min favoritsysselsättning. Vi ska besikta bilen… japp, jag var ironisk nu. För hur skoj är det att besikta bilen egentligen. Det är väl mest bara en obligatoriskt ont. När jag var yngre körde jag såna skräpbilar att hela besiktningen var ett långt klagobrev från bilprovningen med alla fel man kan ha. Det sitter i alla fall fast även nu när jag åker dit. Trots att jag nu kör en bil som borde klara besiktningen med glans så åker jag dit och tycker det är jättejobbigt och bara väntar på höra om alla reparationer som jag måste göra för att inte få körförbud. pust… Men naturligtvis kommer det gå bra även idag 🙂

Efter det ska vi ta en cykeltur till Ica för lite fredagsmysshopping. Efter tråkiga saker får man lite belöning. Inte dumt alls. Ska passa på att åka förbi och prova ett par superstövlar inför den kalla vintern. För bra skor på fötterna behövs om man vill vara ute och ha det bra i vinter. Har kikat ut ett par Sorel, dyra som attan men ska vara riktigt riktigt bra. Det är sådana som håller en torr och varm till -25 grader, dessutom lätta att gå i och sköna samt att man kan plocka ur innerskon och torka den om det skulle behövas. Snygga tycker jag också att dom är. Modellen ser ni här nedan. Nu har jag sett att det finns en annan modell som dom har som är lite mer prisvärd och nästan lika snygga. Kan bli att jag ändrar mig till den andra modellen. Prova ska jag i alla fall göra 🙂

2 reaktioner på ”Fredag idag :-

Kommentera

