Ny sida samma jag

Välkomna till min nya sida. Jag har bestämt mig för att byta till denna blogg-plattform istället för wordpress. Detta för att jag har problem med hanteringen av wordpress. Eller rättare sagt så har min dator det. Den orkar inte riktigt med den gamla sidan och ett litet inlägg med foto kan ta upp emot en timme att lägga in. Tid som jag hellre lägger på annat. Av den anledningen har jag bytt till blogger istället trots att jag egentligen tycker att wordpress är en bra blogg-plattform. Nu har även blogger sina fördelar så det här kommer bli bra. En av dom är friheten att utseendemässigt forma den till det jag vill.

Mycket välkomna ska ni vara 🙂


3 reaktioner på ”Ny sida samma jag

  1. Hej hejVilken underbar bild den uppe till vänster. Jag kikar in på din blogg titt som tätt men är så dålig på att kommentera, ska skärpa mig. har precis skaffat en egen blogg vifår väl se hur det går.Jag gillar eran ryggsäck, är den bra? Vad är det för ngn. vi har en gamal som visserligen är bra men lite klumpig.Kram

  2. Lindas Lilla Krypin

    Hallå Sandra!Tack så mycket och vad kul att du är in och läser ibland och vad spännande att du skaffat en egen blogg. Välkommen till bloggvärlden får jag säga. Du får berätta din adress :-)Ryggsäcken är en Manduca modell bärsele. En sådan som man kan bära både fram på magen och bak på ryggen samt på höften. Jag köpte min på http://www.babydesign.se men det finns fler varianter och butiker. kram

Kommentera

