Nya vinterskor


Nu har jag hittat och köpt mina vinterstövlar. Det blev inte dom som jag tidigare har skrivit om (här) utan det blev ett par Timberland, från deras kollektion Earthkeepers. Gummit i skon är återvunnet och även dessa skor kan man ha länge och när det är kallt ute. Framförallt så var det dom här skorna som jag tyckte var skönast för mina fötter. Snygga var dom också! Eller vad tycker ni? Nu börjar jag längta efter snö och kyla så jag får använda dom 🙂 Fast nu skojar jag allt, jag har ju redan längtat efter snön nu ett tag 😉

En reaktion på ”Nya vinterskor

Kommentera

