Västerås By Night

Detta blev veckans bild till Fotosöndag. Den första idén var att ta en bild på en nattaktivitet.som t.ex orientering. Det var Fredrik som kom med det förslaget. Med pannlampa och karta hade vi tänkt att Fredrik skulle posera och jag tror det hade blivit en rolig bild. Nu var det var vår ursprungliga plan och vi hade bara möjlighet att göra det i torsdags. I torsdags regnade det och det blev inget foto taget. Den här bilden tog jag och Jesse igår innan vi åkte till flygplatsen. Jag har sett ut platsen redan tidigare och länge tänkt att jag skulle åka ut hit för att ta en bild. Jag är inte helt nöjd och ska ut hit och experimentera lite till senare. Men då behöver det vara vindstilla, vilket det inte var igår.

2 reaktioner på ”Västerås By Night

  1. Va duktig du är på att fotografera. Fick en kamra när jag fyllde 30 och har sen dess tänkt att jag ska lär amig lite mer men tiden har gått till annat. Skrev ut en instruktionsbok på nätet det var ca 400 sidor ….så det är lit eatt bita i. Men jag blir inspirerad av dina bilder och den där utmaningen…kanske skulle man hka på

Kommentera

