40 and Fabulous

Idag är dagen som innebär slutet på en era men också början på något nytt. Nämligen min 40-årsdag. Nu är man inte 30 längre och kan låtsas att man är i alla fall är lite ung. Nä, nu är man 40 och tant. Hur kom jag hit 😉

Fast ärligt talat så känns det ganska exakt likadant som när jag vaknade igår och en ännu större dag än att fylla 40 hade jag för nästan snart ett år sedan. Nämligen Minis födelsedag.

Men nu ska jag ha bra dag och jag lovar att inte sitta vid datorn. Utan jag ska istället fira hela dagen lång. God mat ska jag äta och kanske blir det ett glas rött ikväll trots att det är tisdag 😉 För nu är jag trots allt 40 and Fabulous och det behöver ju firas 🙂

2 reaktioner på ”40 and Fabulous

  1. Lindas Lilla Krypin

    Tackar 🙂 Dagen var jättebra och det känns ganska bra att vara tant ;-)Kanske ska döpa om bloggen till Tant Lindas Krypin 🙂

Kommentera

