Köksfix

Igår blev ingen uppdatering av bloggen. Här har ni anledningen.

Vi var nämligen upptagna med att lägga golv i vårt kök. Japp efter en väldigt lång lååååång paus i vårt köksfix så blev det äntligen ett golv inlagt. Nu är det bara en garderob som ska byggas, nytt kakel och lister som ska på plats. Luckorna ska bättras på hade vi tänkt. Ja, vi kanske blir klara någon gång med vårt lilla kök. Snart är vi ett fall för arga snickarn tror jag 😉 Men vi kan faktiskt samarbeta, det är bara det att vi är lata 🙂 Därför tar det tid.

Men snyggt blev det i alla fall. Ska se om jag får en efterbild senare idag.

4 reaktioner på ”Köksfix

  1. Anonymous

    Roligt att se att ni håller på att fixa i köket-det är ju så kul när man gör d själv!Självklart vill jag ha en efterbild:-)Kram från en kraxig A

  2. Lindas Lilla Krypin

    Agneta! Efterbild är nu på väg 🙂 Krya på digTackan! Visst är det bra med en liten hjälpreda. Fast hon ville helst ligga på den plats där vi skulle vara för att lägga golvet 🙂

  3. Hejsan, Vad kul att ni gör om köket och lägger golv! Just nu har vi faktiskt en golvtävling och en kökstävling. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!/Vendela

Kommentera

