Tisdag morgon

Jag skulle ha tagit en bild igår på köket men jag hittar inte duken. Vet inte alls var jag lagt den alls men antagligen på ett smart ställe. Vi har inte haft duk på länge så det är några månader sedan jag stoppade undan den. hmmm 🙂 Jag hade kunnat leta mer noggrant förstås men jag har börjat scrappa lite och det var roligare att sätta sig med det igår.

Annars går vi här på sommartid fortfarande. Inte bara Mini utan även jag vaknar redan kl 6 och har sovit klart. Det blir tidiga dagar för oss men man hinner mycket när man kliver upp så tidigt 🙂

En reaktion på ”Tisdag morgon

Kommentera

