Lite stolt idag :-)

Vet ni en sak. För en vecka sedan så dammade jag av mina GI-böcker igen och planerade maten hela veckan utifrån dom. Inspirerad av en annan bloggmamma som jag följer. Hon har börjat ta tag i sina graviditetskilon och det verkar gå alldeles strålande för henne 🙂

Jag har varit benhård att äta som man ska enligt GI förutom i lördags. Då fuskade jag hela dagen med Pizza till lunch och kebab till middag samt en halv påse chips till kvällen :-S Jag tycker om att äta efter GI för man får äta så mycket gott och jag blir lite mindre gottesugen. Sen är det mycket grönsaker i dom recept jag går efter så det känns fräscht också. I alla fall vägde jag mig i morse efter en vecka och gått ner 2,4 kg. Nu är det bara 6 kg kvar tills jag väger som jag gjort förut. Jag kände att jag måste bara skriva av mig lite för jag känner mig faktiskt lite stolt idag 🙂

2 reaktioner på ”Lite stolt idag :-)

Kommentera

