Lördag

Lördag idag och dagen då man har rätt till att softa och ta det lugnt. Fast egentligen har man väl rätt att göra som man vill dem flesta av veckans dagar. Fast dom flesta är förstås på jobbet under måndagen till fredagen och så finns det inte så många andra möjligheter än just idag och imorgon.

Idag är jag glad över att Mini har sovit fantastiskt gott inatt. Hon har sovit så gott att hon inte ens ville äta en endaste gång. Skönt för mig för då har jag också fått sova 🙂

Idag är både jag och Fredrik lediga och det känns bra att vi är det. Det var vi i och för sig även förra helgen men det känns bra att påminna sig om att vi är det ibland. Tänk vad bra jag har som kan tillbringa dagen med honom och Mini.

Idag ska vi även fara upp till Viken för första gången på flera veckor. Det ska bli trevligt.

Så trevlig Lördag på er 🙂

En reaktion på ”Lördag

Kommentera

