Kvällsträning

Så här glad blir jag när dagen äntligen har blivit kväll och jag får ta mig iväg för att träna. Ni får ingen efterbild men jag lovar att ansiktet har antagit en klart rödare ton. Nu har vi inte haft en dålig dag idag utan den har varit bra, det är bara så roligt att träna ibland. Idag är en sådan dag då jag sett fram emot min träning. Kvällens pass blev spinning medel. Ett bra pass var det som jag gärna kan gå på fler gånger. Fast i början innan jag blev varm så tänkte jag att detta kommer bli tungt. Men det tog bara en liten stund så var man varm och då kändes det bra. När sen ledaren annonserade att nu kommer näst sista låten så kändes det som att jag hade kunnat cykla ett bra tag till. Fast när jag cyklade hemåt kändes det i mina ben vill jag lova. Efter passet körde jag lite styrka i överkroppen och mage. Känner mig tyvärr lite ofokuserad i min träning just nu och har varit så ett tag. Men jag har varit och tränat ungefär två gånger i veckan på friskis och svettis sedan augusti. Jag tror det beror på att jag inte har några mål uppsatta att träna mot. Får helt enkelt fundera på några lämpliga mål.

3 reaktioner på ”Kvällsträning

  1. Agneta

    Vad duktig du är:-)Har tyvärr inte blivit inspirerad ännu av att börja jogga men måste bli fri från hostan först.Kram

Kommentera

