Dagens Mini

Det har hänt mycket med Mini den senaste veckan har jag skrivit om tidigare. En rolig sak hon har börjat med är att hon ska ha med filten överallt. Det är mycket noga att den följer med henne ner från sängen och sedan följer den med henne runt i lägenheten. När hon får den tar hon tag i den och gnuggar ansiktet mot den och skrattar. Glömmer hon den eller tappar den på vägen så vänder hon tillbaka och hämtar. Hon har inte haft någon speciell snuttefilt eller gosedjur tidigare som hon brytt sig om. Men nu verkar minsann filten ha fått sin plats. Det är så himla sött 🙂

2 reaktioner på ”Dagens Mini

  1. Hon är så himla söt i sitt hår, lammet är fortfarande helt skallig. Har också tänkt ta julbilder men vill ha ngn roliga kläder. Men det har väl inte kommit i butikerna ännu. Eller det kanske det har. Det är samma här Lammet vill gärna leka med kamran. Tog lite kort igår. Tycker det går i perioder, i början överfotograferade jag nästan men nu blir det inte lik aofta, sk askärpa till mig. Gjorde fotobok på de 4 första månaderna och tänkte göra två till så det blir 3 på första året. Hinmla kul faktikst att pilla med och bra blev det.

  2. Lindas Lilla Krypin

    Lilla lammet är riktigt söt hon med även fast hon har mindre hår 🙂 Jag köpte julklänningen förra veckan. Tänkte att hon skulle kunna ha den nu när hon fyller år snart. Det är alldeles fullt av julkläder och festkläder nu på stan. Vad roligt med en fotobok 🙂 Jag har inte gjort någon sådan utan det har mer blivit bilder här på bloggen istället. Med en fotobok blir det mer att man kan bläddra tillbaka och se vad som hänt på ett lätt sätt. Överfotograferar gör jag nog fortfarande men så gillar jag att kort helt enkelt 🙂

Kommentera

