111111

Jag tror att jag nästan helt har missat vilket datum det är idag. 070707 var vi i Trondheim och den dagen kunde jag inte begripa varför det var så många brudpar där innan jag kom på vilket datum det var 🙂 Idag har jag också varit på stan men såg inga brudpar ändå 🙂 Kikade kanske inte så noga efter dom.

Idag har vi i alla fall varit på stan för lunch och sedan babysim. Idag fick Jesse följa med på babysimmet vilket var skoj. Dagens två övningar bestod i att dyka två gånger på rad och sedan fick dom sitta på en dyna och vänta på att dyka tills vi sa att det var ok. Den sista övningen tänkte jag att det går aldrig. Att få henne att sitta kvar är inget problem men att få henne att dyka i vattnet mot mig. Det trodde jag inte Mini skulle vilja. Men det gick faktiskt, Mini dök i till mig så fort jag sa att det var ok 🙂

Nu ska vi börja med fredagsmiddagen och starta helgen. Jag hoppas att ni får en trevlig helg 🙂

2 reaktioner på ”111111

  1. Agneta

    Låter trevligt du:-)Hör gärna av dej får vi prata lite Thailand som vi är inne på framöver(blir nog v10 och 11).Kram å skål gumman

Kommentera

