Jul i mitt krypin

Nu kunde jag inte hålla mig längre. Bloggen är julpyntad 🙂 Hemma tänker jag dock vänta några dagar till innan jag sätter fart med julpyntandet.

4 reaktioner på ”Jul i mitt krypin

  1. Lindas Lilla Krypin

    Japp 🙂 På måndag blir det nog att julpynta i lägenheten. Men igår gick jag runt i området och jag är inte först med julkänsla. Det var redan julpyntat i några fönster.kram

  2. Lindas Lilla Krypin

    Tack 🙂 Nu är det inte så många dagar kvar till första advent så det är väl ok att pynta hemma också snart 🙂

Kommentera

