Helgen

Nu har jag fått slita hårt i två dagar 🙂 Jag har nämligen gått inskolning på Västerås sjukhus och ska börja arbeta lite extra på helger från och med nu. Definitivt skoj att vara ute i arbete igen och träffa andra vuxna individer. Sen skadar det ju inte med en liten extrainkomst när man är hemma så här länge. Men lite konstig kändes det att lämna Mini hemma när jag skulle vara borta så många timmar. Fast hon har hon det bra med pappa F och jag tror att det är definitivt bra för dom att få lite egentid med varandra utan att jag är där och stökar med dom.

2 reaktioner på ”Helgen

  1. Inskolning som vad? Blir lite sugen på att byta jobb ibland, det är så tungt. Men har ju bra kollegor och det gör att man står ut.Ja extrapengar behövs verkligen 🙂

Kommentera

