Tisdag

Visst är det en fin OnePiece till Mini 🙂 Den är från Geggamoja och är superhärlig 🙂 Igår mötte jag en kille (ca 25) som kom i en riktig OnePiece. Vad kan jag säga, det är sött på barn men inte lika snyggt på en fullvuxen karl… Han såg lite fånig ut faktiskt 🙂

Idag är dagen då jag ska hinna med allt möjligt. Här städas det och tvättas, ska förbi vaktis med nyckel och mer barnmat skulle jag behöva göra. Julpyntskartongerna behöver bäras ner från vinden. Resten av veckan händer det mycket annat så det är bra om jag får det gjort idag 🙂

Senare idag får jag veta vilket tema som blir denna veckas fotoutmaning, Spännande 🙂

En reaktion på ”Tisdag

  1. Ja men visst ser det fånigt ut på vuxna, samtidigt framkallar det i alla fall ett litet leende hos mig och det är ju härligt. Så ja mer onepice åt folket. Tänk om hela kontoret skulle gå i sånna en dag ha haHärligt att gymma men trist med kö!

Kommentera

