Torsdag


Just nu sitter jag och väntar på att en liten ska vakna. Hon vaknade redan halvsex imorse och fick välling. Men sedan ville hon inte somna om. Hon fick komma upp en stund men var så trött att inget var skoj. Det tog en stund men sedan somnade hon om och nu sover och sover hon. Jag önskar att jag hade kunnat somna om också men men…

Idag ska vi ta en promenad till sjukhuset för att hämta ut mitt arbetskort. Kort måste jag ha om jag ska arbeta även om jag bara ska arbeta lite extra. Här tar man sig inte in ens i avdelningsköket utan kort och nästan alla dörrar är låsta. Jag tror vi ska ta en promenad förbi Barnshoppen också för att se om det finns något spännande till Mini.

Kommentera

