Fredag :-)

Nu är vi hemkomna och vakna efter veckans bad. Fast vi började med lunch på SpicyHot i bra anda. Kan man någonsin bli less thai-mat? Efter maten rusade vi över i hög hastighet till HM. Dom har nämligen club-rabatt idag. Man måste ju passa på 🙂 Det blev ett par jeans och tröja till Mini. Själv provade jag också ett par byxor men dom fanns inte i rätt färg och storlek till mig. Jag vill ha ett par gråa byxor, det är snyggt 🙂 Idag kunde inte T och F bada så jag och Mini fick fara dit själv. Men väl där så var J och hennes mamma där. Vi gick på samma babysim under första kursen i våras. Det var trevligt 🙂

På hemväg fredag innan första advent

Tidigare i veckan hade jag storslagna planer med julpyntning under veckan. Men jag har inte ens varit upp och hämtat kartongerna. När jag vi promenerade hemåt idag så tänkte jag att julstämningen är borta igen… Det är 9 grader varmt ute och grått. Men så kom det en liten kille på cykel som sjöng ”I wish you a merry christmas” bakom mig. Han hade stämning han. så mysigt 🙂

Ha en trevlig helg 🙂

Kommentera

