Måndagslistan vecka 48

Den här veckan är jag glad och nöjd över

  • Att jag har en fantastisk dotter
  • Att det igår var första advent och när jag cyklade hem så kom det lite snö 
  • Att jag är fortfarande så himla nöjd med att få jobba
  • Att morgonkaffet är så himlans gott
3 reaktioner på ”Måndagslistan vecka 48

  1. Lindas Lilla Krypin

    Gomorgon Agneta (en dag senare 😉 Hoppas du hade en bra dag själv igår och även idag blir fint :-)Även God Morgon till dig Tackan :-)Jag tycker också om pannkaksbilderna 🙂 Ha en bra dag och jag hoppas du mår bättre snart

Kommentera

