Min blogg

Vi satt häromdagen och kikade tillbaka på mina gamla inlägg som jag har skrivit under dessa månader som jag bloggat. Över 300 inlägg hann det bli på min gamla blogg under den tiden. Då jag skriver det mesta i dagboksform så blir det mycket att jag skriver om vad vi gjort om dagarna. För mig blir det då jätteskoj att gå tillbaka och läsa om allt som hänt och se på alla bilder. Sen är det så bra att jag har skrivit ner allt som hänt med Mini. För ärligt talat, redan nu skulle jag inte veta när hon kunde sitta om jag inte skrivit om det. Eller bara att jag skrivit ner var hon varit utvecklingsmässigt när hon var 4, 6, 8 eller 10 mån. Man glömmer så fort vad som hänt men nu finns allt kvar att läsa om. Jag har nästan aldrig skrivit dagbok tidigare förutom någon period när man gick i mellan- och högstadiet. Den har jag också kvar någonstans i en låda. Nu var det längesedan jag läste i den men vad man hade idéer på den tiden 🙂 Men det är fortfarande jätteskoj att gå tillbaka och läsa om den tiden. Så egentligen skulle jag börjat blogga långt mycket tidigare bara för att det är så skoj att läsa om det själv.

Kommentera

