Lördag idag

Då var det dags att ta sig till jobbet igen. Det har blivit många helger på rad som jag jobbat nu. Men eftersom jag inte har någon större lust att jobba jul och nyårshelgerna så får jag passa på innan istället. Hemma verkar det ha kommit ner en massa snö men här har nu all snö regnat bort under gårdagen och natten. Nu är det bara en massa is kvar. Bjuder på mitt andra alternativ som jag hade till fotosöndag under temat ljussatt förra söndagen. En tomte som är ljussatt på samma sätt som ljuset här. Den här veckan har jag fotat en massa glitter då det är det aktuella temat. Tror inte jag har fotat så många bilder till något tema innan. Men det är mest för att jag inte haft en bra idé. Men nu tror jag att jag hittat min bild. Ni får vänta tills imorgon innan ni får se den bilden.

En reaktion på ”Lördag idag

  1. Agneta

    Jobba hårt gumman:-) Är ledig i helgen jag=LYX!Sitter å tänker på Thailand å zippar lite rött.Imorron har Linus innebandymatcher på fm å vi ska sälja fika där.Kram

Kommentera

