Glitter

Glitter by Lindas Lilla Krypin

Glitter, a photo by Lindas Lilla Krypin on Flickr.

Detta blev mitt bidrag till fotosöndags utmaning denna vecka. Temat är glitter och detta är regndroppar på vår fönsterruta med en lykta som lyser i bakgrunden. Den här veckan tyckte jag temat var både svårt och enkelt. Jag hade en massa idéer men ingen som jag riktigt fastnade för och tyckte var bra. Jag har nog heller aldrig tagit då mycket bilder inför ett tema som jag gjort denna vecka. Den här bilden såg jag på fredagsmorgonen när vi fikade och jag bestämde mig för att prova fota den. Jag tycker regndropparna påminner mig om guld som glittrar mot rutan. Den här gången har jag bara beskurit bilden och inte gjort något mer. Jag har ställt in bländaren på f22 och har en ganska lång slutartid för att få lampan att stråla.

2 reaktioner på ”Glitter

Kommentera

