Torsdag

Idag har vi mest varit hemma och grejat. Det har städats lite, tvättats lite och handlat lite. Lite är just normen idag för jag är här och lite där. Jag har passat på att greja lite med mina foton under tiden Mini har sovit. Nu för tiden sover hon ca två gånger per dag. Allt från en timme och upp till tre timmer totalt per dag. Sen somnar hon numera strax efter sju och sover hela natten fram till kl sex nästa morgon. Fast hon brukar vakna till och vilja ha nappen ett par gånger per natt men bara hon får den så somnar hon snabbt om igen. Det känns lättsamt att hon just nu sover så bra. För man blir konstig utan sömn. Om nu bara mamma kunde gå och lägga sig en normal tid så kanske man skulle vara riktigt pigg nu 🙂

2 reaktioner på ”Torsdag

  1. Mysigt :). Själv kan jag sakna den tiden då det var så lättsamt men ändå rätt krävande :). Just att få tiden till att pyssla på egen hand, det finns sällan nu utan man har alltid någon bredvid sig när det ska till. Då blir det inte så mycket fokus på det som ska göras, utan en massa annat som ska hjälpas med :). Det är härligt det också, men ibland saknar jag min tid.Ha det gott!

Kommentera

