Egentid

Jag har fått en hel del egentid ikväll 🙂 Så himla skönt. Fredrik är med en vän och Mini var trött och somnade tidigt ikväll. Nu får jag en del egentid även när jag far iväg och tränar. Men det är inte samma sak som ikväll då jag fått sitta ensam hemma och pyssla lite med det jag känner för. Det är skönt och det är ett måste för att jag ska må bra. Sen Mini kom har det inte blivit så mycket av den saken eftersom hon nästan alltid är med. Nu är även det trevligt och mysigt men det är skönt att kunna sitta och inte behöva passa utan bara få vara. Pillra sig i naveln eller vad man ska kalla det 🙂  Det känns gött efter en arbetsdag då man fått ta hand om andra hela dagen 🙂

Kommentera

