Fredag

Då var vi hemma hos mamma och pappa för att fira jul. Just nu känns det ganska skönt att vi tog oss iväg igår och slapp den stora jultrafiken. Resan gick i alla fall bra 🙂 Jag fick igår i bilen fina sms som berättade att det snöade fint hemma. Ni kan ju gissa om jag blev besviken imorse då vi klev upp och det regnar. Idag har det regnat hela dagen och regnet gör att det är mörkt ute. Vi som har laddat med varma kläder och kyla. Men nu har vi ätit lite dopp i grytan till lunch och julmusiken flödar ur högtalarna och julstämningen känns ändå ganska bra. Här kommer lite bilder från hemresan.
Jag valde att inte använda blixt utan istället ha ett högt ISo-tal i kameran. Tyvärr blir bilderna lite grusiga när man har det men ibland vill man inte använda blixt och då kan det vara bra att göra så här. Nu ska jag gå och mysa på lite med dom andra och se om vi får ordning på resesängen till Mini. En trevlig uppesittarkväll får jag önska er alla 🙂

Kommentera

