Tillbakablick på året som gått

Då är snart 2011 snart till ända och det har varit ett bra år om jag blickar tillbaka. Det mesta har naturligtvis kretsat runt Mini då det varit hennes första år och jag har varit föräldraledig. Här kommer en lite sammanfattning av 2011.

I januari bodde vi i Sala och i värsta lägenheten med kartonger runt alla väggar.  I Februari gick då flyttbilen med glädje vidare till lägenheten i Västerås. Vi hade trevligt besök under några veckor då både syster och föräldrar var på besök och hjälpte till med flytt.

I mars började vi babysimmet och vi började hänga på öppna förskolan. Jag började blogga och blev mer ivrig att fotografera. Vi lärde känna T och F och under April fick vi några att hänga med under dagarna. April bjöd även på sol och snö när vi under några dagar fick hänga i Åre och åka lite nerför.

I maj var vi upp till Umeå och Mini började sitta. Jag sprang lopp och var ordentligt träningspeppad. Juni kom med semester och vackert väder. I Juli började vi hänga i Viken. Det var även månaden då Mini började äta vanlig mat.

I augusti sken fortfarande solen och det var varmt in i september. Vi åkte mest mellan Västerås och till Viken på helgerna men hann med två besök i Umeå. Mini började sova hela nätter och gå runt stolar och bord. Vi fortsatte babysimma och myste med långa luncher på stan.

Under oktober blev jag tant 😉 och jag hittade en fotoutmaning som jag hängde på. Under November fick jag jobb och helgerna försvann i ett nafs. Mini blev ett år och mormor och morfar kom för att fira.
December försvann raskt och vi avlutade med en resa till Umeå för att fira jul och en snabb resa till Stockholm.

Det var lite snabbt vad som hänt under året. Ska bli spännande att se vad som händer under 2012. Gott slut mina vänner 🙂

Kommentera

